Wednesday, February 27, 2013

Fatin Shidqia Lubis

Selamat sore semua.. eceh cakap Indonesia pula tetiba kann. Jemput baca dalam dialect Indonesia la eh. Hahaha

Sementara nungguin mama datang ambil dari tempat kerja, oh ya lupa nak cakap, kereta gue rosak.. terpaksa minta tolong mama ambilkan dari tempat kerja hari ni. gue pon belek-belek youtube. Soo nampak la si Fatin Shidqia Lubis ni. tengok viewer dia 1k lebih.. mesti something suara dia ni.

Nah tengok senderi lah... nak cakap banyak, gue pon baru je tengok video ni.. hahaha. =D





Suara dia... pergh! bahaya! bagus bangat!

wokeh tu je nak cerita. Until we meet again. Banyak lagi benda nak update, tapi tunggu Rajin. Entah bila nak betul-betul rajin tah. Tunggu je lahhh eh.. huhu. Pulang dulu.. daaa~~




*haramjadah gue cakap bahasa ape tah ni. LOLs!

5 comments:

Jujubabes said...

erkkkk ...

chesakinah said...

okey... aku assume bagi kau tak sedap. hahaha

Jujubabes said...

sedap ..tapi tak sangka ..tu laaa orang kate don't judge the book by it's cover .. :)

Sakinah said...

gilaa! :o mmg mantap habiss!

chesakinah said...

kann.. sedapkan suara dia. :D