Monday, January 24, 2011

Oh NO!!

Assalamualaikum semua... minggu ni saya ada midterm exams.. oh No! tak suke! tak suke! saya baru tau malam tadi.. boleh x? i was absent for many days.. last two weeks also absent.. tu macam mana? ade MC dr hospital pon boley tolong ke? oh No.. UIA bukan begitu.. kalau dah boleh merangkak.. exam still kena attend cam biasa ye.. kalau tak.. extend year.. nak ke? nak? oh NO!

Hari tu ade org cakap blog saya heavy.. lambat nk load.. oh No! betul ker korang? hohohoo.. patut la susah korang nak datang... hehehehe.. thanks a lots to Mr.Hackers sebab bagi tahu ... kalau tak saye perasan sesorang.. wakakakaaa..

Dulu saye pernah disable right click dkt blog ni.. oh No.. kena buang juga.. kawan2 tak suka.. takpe2 saya buang.. sekarang saya buang ni pula sebab heavy..



haa.. perasan x? bukan yg saye bulatkan tu la.. tu saje je nak eksyen yg najwalatif datang tengok blog ni.. hahaha.. yg berubah sebenarnya bunga terbang tepi tu.. dah takde kan? oh No..blog saya sudah hilangan kecantikannya..huwaaa...
lepas ni banyak lagi yg perlu dihilangkan. korang nak saya hilangkan ape lagi? baru ingat nak buat header.. hahaha.. punah impian.. saya tak tahu macam nana nak ringankan blog.. sape2 tolong ajarkan boleh? erm, background saye berat eh? nak kene buang juga ke?

Dah.. susah kan nak please semua orang? hahaha... kadang2 sampai boleh hilang confident tu.. korang pernah? tapi kalau teguran membawa kebaikan.. why not? just accept the change.. right?.. to kawan2.. thanks for all your advice.. saye menerima dengan hati terbuka.

Oh NO! Oh NOOO!! got to go! I have class like.. right now! dah lambattt....

eh jap.. kawan saya ni lagi teruk NO dia...




OH YESS!! huuahahahaaa.. bubyeee!! ;p

4 comments:

Anonymous said...

yeke lmbt load..
network die down tuh kot..
hehe. sian kak xpe2 takyah buang ape2 dah.

nurul rasya said...

good luck! cuba pakai jquery lazy load untuk ringankan blog

chesakinah said...

diana: takpe.. kita ok jer..
kitty: orait.. nanti kita cube eh.. thanks tau:)

shamyheart said...

cuba kurangkan paparan entri. cthnya skrg ni, blog sakinah ada paparkan 5@6 enrti pada satu-satu masa.

kalau boleh, buat jadi tiga entri saja yang dipaparkan dalam satu masa.

nak selaraskan (adjust), boleh pergi ke setting> format>show entry.. tetapkan tiga atau dua.

Semoga ini membantu.