Wednesday, May 16, 2012

Hasil Jahitan Pertama

Assalamualaikum...
kabare? waras? hari ni nak cerita banyak benda tapi tak tahu nak susun cerita-cerita tu dalam bentuk penulisan macam mana. Jadi kita cerita pasal assignment yang saya dah hantar sabtu hari tu la eh. hahaha. *gila boring cerita pasal esemen* ehemm!

By the wayyy... ni hah assignment tuh. baju kurung and jubah yang dijahit sendiri dengan susah payah.cewah poyo. walhal dengan bantuan mama, cikgu Abol and cikgu sal (Cikgu-cikgu jahit saya yang best!) hehehe. Selamat hari ibu, mama! and selamat hari guru, cikgu! :)


Ni jahit biasa-biasa saja. Budak baru belajar la katakan. Tapi kalau nak tengok kawan-kawan sawing class saya yang pro pro datang la 17 haribulan ni. Lusa malam pukul 8. Bertempat di Experimental hall, CCAC. Ada Sewing Competition Closing Ceremony. Mantap tau diaorang ni jahit!Malam tu nanti kita ada runaway show, prize giving, dan persembahan misteri. cewah! hahaha. tungguuu~ insyaAllah kalau rajin saya update k.

Pertandingan menjahit tu dah berlangsung selama 1 bulan. Gigih betul kawan-kawan saya menyiapkan baju masing-masing. Saya tak masuk pun pertandingan.. tukang tengok-tengok ja boleh la. hahaha.






Oh, pentandingan jahit manik pun ada. Untuk students sewing class, skill one.




Okey tu je lah nak cerita sikit-sikit. Mana tahu satu hari nanti anda terdengar ada butik femes yang owner nya Che Sakinah. Maka secara langsung anda sudah tahu, dari kelas jahitan di UIA lah segala cerita butik femes itu bermula.. hehehe. Well, its all the little moment that make life a big adventure remember? :)


heihh..nak jugak tu menyelit. tolongg lahh -_-"



P/S: Dear UIA, please help us. We need your support for our sewing class. Nak air con baru!



No comments: