Sunday, March 18, 2012

Terjumpa Blogger Nisa kay yang cun

Salam semua.. sihat? Petang tadi saya terjumpa Nisa kay!! yup Nisa kay yang blogger terkenal tuu. Tekejut weh. 0okey okey..meh nak cerita..

Pukul 6 tadi saya dan roommate pergi kl festival city, saja nak minum petang dekat Secret recipe. Sekarang kan 15th anniversary secret recipe, soo ada promo buy 3 free 1 dari 10 hingga 25 march ini. Nak tahu lebih lanjut click link gambar dibawah ini k.



Lepas makan-makan tu kitaorang jalan-jalan la sekejap tengok-tengok barang. Tiba-tiba roommate saya, si Anis tu kaku membeku. eh,kenapa pula dia ni? "kak kinahh!! tu Nisa kay saya suka menaip tu lah!" ape?? sape? tanya saya yang masih hairan. "tuu haa.. kita nampak Nisa kay blogger yang femes tu!" mana-mana? tanya saya yang kurang peka. Roommate saya ni memang minat betul baca blog nisa, sebab tulah dia terus cam Nisa bila terserempak tadi. hehehe. Seronok pula tengok Anis gembira dapat jumpa blogger kegemaran dia. Sepanjang perjalanan pulang tadi Anis ashik tersenyum dan bercerita pasal Nisa. hehhee. Ni gambar Anis dan Nisa Key.




Awalnya kitaorang tak berani nak tegur, ikut je dia jalan singgah kedai-kedai di situ. "Korang ni kenapa?" tanya mimi roommate saya yang sorang lagi. "Tu haa nak tangkap gambar dengan Nisa kay.." kata kami serentak. "Oh Nisa kay ke tu? jom je la tegur" Lepas tu dengan beraninya roomate saya mimi pergi bertegur sapa dengan Nisa dan kawan-kawan Nisa. Ni haa gambar roommate saya mimi bersama Nisa kay...




Saya tompang gembira juga sebab ini kali pertama saya berjumpa blog writer yang femes seperti Nisa. Dia sangat cantik dan peramah. Tadi ada juga Nisa kay tanya sama ada kitaorang ni blogger. hmm.. boleh tak saya tak nak mengaku.. hehehe. Bukan apa, saya ni menulis biasa-biasa saja Nisa.. huhuhu. By the way, Its really nice to meet you, you are friendly and sweet heart, that's just add another happiness in our day! :)

Oraitt.. itu saja sari berita untuk hari ini. Nah ni gambar saya dan nisa pula.




Good Night All! :D





** Alahai comel dan bulat nyee lah saya disitu. Ditambah pula dengan air susu kotak kepunyaan mimi yang dipegang.. lagi laahh terserlah keayutembaman diri beta. huehuehueh -.-"


2 comments:

DayaMohamed said...

amboi, suke nya jumpa nisa kay erk. hee. :)

chesakinah said...

hehehe.. bila nak jumpa daya pula ye? uia kan? :D