Sunday, October 30, 2011

Ella di hot FM 30 & Cinta selembut sutera lirik


Dalam kereta tadi dengar Ella jadi tetamu jemputan dekat hot FM 30. terus terimbas kenangan time kecik-kecih dulu. Rindu betul weh. Ella memang legend. Dulu masa saya darjah 4, saya duduk Shah Alam. Teringat lagi time tu tengah main dekat padang mainan depan rumah, pastu ternampak la helikopter Ella U.S.A melintas.. terjerit-jerit saya dan kawan-kawan yang dekat padang tu sambil kejar helikopter.. *lawak weh kejar helikopter time tu* punye la seronok. hahaha. *okey terasa sangat tah pape*

Teringat dulu banyak kontroversi pasal ella. macam-macam lah. pasal dia dengan kakak dia. dia dengan Rashid sidek. eh. hahaha. tak kesah la.. lupakan cerita lama itu. Ingat yang elok-elok je dah la kan.

Tadi dengar lagu Cinta Selembut sutra. pergh layann. Jom nyanyi sambil usha lirik. okeh?



Waktu itu engkau berlari
Menghampiri mentari
Mesra senyumanmu
Membenamkan hari itu
Walau kini sekian lama
Masih dalam ingatan
Tak pernah ku menduga
Kitakan terpisah

Cinta selembut sutera
Menjadi kaku sekeras hatimu
Dan kesilapanku
Membuat aku memendam rindu
Andai kini kita kembali
Bersama meniti kasih
Dalam ranjau cinta
Terhapuslah sepi di hati ini

Aku mengharap kasihmu
Aku tahu kerinduanmu
Kasih tawarkanlah
Keracunan di dalam dada
Kasih hapuskanlah rindu
Rindu dihati kita


P/S: Ella bakal keluarkan album baru tak lama lagi. New Single dia "Menyanyilah lalalala" dah pun tersenarai dalam carta dan dimainkan di radio sekarang.

No comments: