Monday, September 12, 2011

Kembali ke UIA . Semangat semua!

Assalamualaikum semua..
Dah lewat malam, tapi saya mahu juga menghapdate sepatah dua kata. Almaklumlah Wireless UIA masih belum sibuk awal2 ni, laju kot! seronok betul!

Rasanya sudah ramai warga UIA pulang. Seperti juga saya, malam ni merupakan malam pertama bermalam di taman ilmu dan budi setelah 5 bulan bercuti. Lama kan? oh, tak eh?? hahha


Pemandangan malam di kawasan mahallah (hostel) dari tingkap bilik saya.

Alhamdulillah tahun ini tahun akhir saya di UIA. SEMANGAT!! semoga tahun ini lebih cemerlang dan gemilang, InsyaAllah.

Okeylah, Jam pun sudah menghala ke pukul 2 pagi. Katil saya yang baru dikemas tadi sudah pun memanggil2 untuk dibaringi. Semoga ketemu esok ye kawan2 semua!! Selamat tidur dengan aman :))



Oh, Lagi satu korang ! Jangan lupa baca doa tidur, ayat kursi, 3 Qul dan syahadah sebelum tidur k. Lots of Love!! :))

5 comments:

Bluewendy said...

duk mahallah ne? asma ke hafsah ni?? hehee

che sakinah said...

Saya duduk di hafsah. kalau buka tingkap nampak mahalah asma. hehehe :)

Awak pula duduk mahalah mana?

Khuzrin Kamarudin said...

Lawa lah view UIA malam2.. :)

che sakinah said...

kann.. tu pon guna kemera paling cokia tuu. hahaha.

iszieylyanziy said...

selamat kembali sayang!