Monday, June 20, 2011

Lama menyepi, hanya berhati hati.

Assalamualaikum semua.
yaa.. lama sudah tak bersua.
Suram, kelam, kusam seperti dalam gua.
Penunggu blog ini hanya tidur membatu membiarkan entry lama kerepot menua.

HELLO!!! hello!!.. hello!!.. hellooo!!..
Can you hear that? its an echo.
After a while, guess I need to share some love marshmallow..
This is the demand that I gotta follow,
Just have to write, even if the ideas were shallow.
Hey.. actually, isn't its better to leave them empty than to write something blue or yellow?

Sekarang memang jarang menulis, susah nak cari masa.
Bukannya tak tahu nak tulis apa benda.
Banyak je benda jadi di sekeliling saya.
Terlalu banyak sampai tak tahu macam mana nak cerita.

Tapi sekarang susah.. susah nak cerita hal peribadi.
Ape tah lagi hal2 isi hati.
Telah lah kalau ashik nak bicara pasal kekasih hati.
Alamat nanti ada la yang benci dan perli memerli.

HAHAHAHA...
Jeritlah, tulislah, kata 'ini blog aku ikut la suka hati.'
Esok mesti lagi banyak orang yg mengutuk tampa henti.
Jangan main2 ooo... dalam dunia maya pon ada pembuli.
Kalau tak masakan Kristina Calco sampai mati membunuh diri.

Sad to see how this world becoming.
The truth is I'm tired of reading, a.k.a blog walking.
All I see is.. people are fighting, cyberbullying..
For God knows for what they were arguing.

Sampai sini jelah dulu bicara untuk malam ni
Esok, lusa, tulat kita cerita lagi

Eh kejap.. Satu peringatan sebelum pergi
untuk semua.. juga diri sendiri
Bila menulis.. hati - hati.
Jangan membuli dan jangan biar dibuli.
Jaga diri , jaga peribadi.




AdioS! Live.Laugh.Love!

2 comments:

Cik PupuRara said...

che sakinah :)

lame menyepi!

che sakinah said...

tu la.. hehehehe..
rindu la dkt awak :)