Sunday, September 8, 2013

Rindu kosong

Malam ni hati aku mengada lah. rindu sape tahh.. benci betul aku nak layan. Tapi tu laah lagi tak layan lagi pedih. Nak luah dekat FB takleh dah. Parents, Boss, kawan-kawan pejabat semua dah ada dalam tu. Nanti salah faham pula. Twitter pula, ramai stalker dan musuh, kang macam-macam. Soo sini boleh kott.. lols!

SaayyanGGG! Apa kabar dengan mu?!! ;()



Well, normal lah kalau hidup membujang ni rindu-rindu orang. kann? dalam masa yang sama tetap enjoy sebab tak committed dengan siapa-siapa haa tak gitu? Tapi ganjil juga bila ada time-time dia, kita rindu someone tapi tak tahu siapa. Ajaib nih! memang kena panggil wartawan mastika ni buat siasatan lanjut.

Aku kadang cuba bayang muka orang yang aku rindu tu muka macam Song Seung Heon, bebelit tak lidah korang nak sebut? kann! tahu takpa bebelit. Alaah dia pelakon korea. Google je la nak tahu muka dia cemana. dah ke? hurmm, tuu laa.. biasa je kan taste aku? tak la tinggi sangat kan? well, kadang aku bayang muka Bruno Mars je paling habis pun aku nak bayang-bayang ni.

Kadang aku tertanya jugak diri sendiri kenapa tak bayang je muka orang-orang dekat office tu.. Hello! officemate aku mat mat saleh okeyy. *mata ke atas, tangan dibahu* dah ramai gadis jelita dan kurang jelita menjadi cecair bila berdepan dengan mereka. Aku je tak. entah kenapa, mungkin hati aku batu dari Mars kot susah sangat nak suka orang. Aku cuba juga bayang crush lama, tapi tak. tak de langsung perasaan tu dah. Honestly sekarang, aku tak minat or crush dengan sesapa dah. sedih tak aku? cuma rasa kosong dan rindu kosong. lemahnya iman aku sebab tak reti nak chanel rasa rindu ni pada tuhan yang maha kuasa. adehh.

Sayanggg!*jerit macam Ella tetiba* Aku sebenarnya baru balik dari kenduri kendara dari pagi sampai malam. soo feeling-feeling macam ni memang mengugat betul lah. Tambah-tambah pula pertanyaan dari mama aku. Mama tanya aku takde sesapa lagi ke. aku cuma boleh cakap yang benar je. Tak de maa. Serious!

Dan aku malas nak berkenalan dengan sesapa....


Gambar pelamin di kenduri yang aku pergi tadi. Pernah juga la berangan nak color macam ni kalau kawin. Tapi manusia kan senang berubah, soo for your information, sekarang aku dah bertukar citarasa dah.  hahaha 



P/S : Tengok Ella. Okey je pon dia kawin umur 40.. kan? ;)

No comments: