Monday, November 5, 2012

Kenduri kerin

Salam satu Malaysia!

Semalam saya ke kenduri kawin kerin, kawan ketika di South Africa. Dulu kami sebilik. Saya ni kira senior kerin masa tu sebab saya dah fourth year dan kerin baru masuk belajar di MMI. Wahh! Tak sangka dia dah kawin dulu. Langkah bendul? dah tak heran dah orang cakap macam tu... berbendul bendul dah pun dilangkah junior- junior. Alaa releks laa.. nanti I kawin la. InsyaAllah!! *melaung penuh semangat* ;)

Lebih kurang pukul 12.00 tengah hari saya, liyana dan fuadah sampai di Felda Villa Kuala Lumpur. Saya first time datang sini.. tempat ni cantik okeyy!. Macam biasa, perut saya berdentum-dentum bila sampai waktu tengah hari, nak nak dia (perut) tahu kita bawak dia gi kenduri. Laparrr.. untuk bagi dia diam kita sumbat makanan dulu sementara tunggu pengantin tiba pukul 12.30 nanti.

Menu kenduri: nasik minyak, kurma daging, ikan dori sweetsour, acar nenas, rendang, buah-buahan dan dua tiga menu lagi. Air : laici dan teh tarik. Dessert dan kuih : Brownies, seri muka, karipap, popia goring dan banyakkk lagi lah yang sedap. catering dia... er er.. alaa lupa la nak tengok dekat tisu tadi. accane nak jadi tukang review wedding nii aaaa.. -_-"

Makanan dah dalam perut baru nak bergambar. Okey.. say Burp.. :p

       Fue, soraya, liyana, me, anddd.. cake!!
Landscape style, I guess... 

hrmmm, bila nak bergambar dengan kerin ni?


korang kejap.. kejap. kita bergambar sekali. *kerin buat bahasa isyarat tangan*


*Yeay* sempat juga bergambar dengan pengantin sebelum balik!


Yeay sekali lagi !! :D



HAHAHAHA! Time buka payung nak ke tempat parking *lawak gila* hahaha!


Kerin sangat cantik hari tu. masyaAllah. Moga kasih sayang mereka berkekalan hingga ke syurga. Amin.♥




P/S: Plan to make more review about weddings soon. Sounds nice right? heehee :D




No comments: