Sunday, March 25, 2012

Funny Evil Tweets

Holaa all!! di petang ahad yang hujan renyai-renyai ini saya hanya duduk bertempek dirumah. Ya, Bangi hujan. dan Gombak pun sama. Sempat merasa hujan Gombak tadi sebelum mendarat dirumah. Anda yang berada di sabah serawak, johor perlis, terengganu melaka, apa khabar? hujankah petang-petang disana?

Baik lah berbalik kepada tajuk diatas.. Saya nak cakap-cakap pasal twitter. Biasalah bila tengah boring and movie dalam simpanan pula sudah habis ditonton, baca tweets pon boleyy. sebelum tu, korang ada twitter? oraitt.. share link di tempat comment eh, kalau best saya follow. hah hah hah.

Selain stalk and vacha-vacha tweet artis tanah air mahupun tanah seberang, saya sebenarnya lebih suka membaca Funny Quotes. Yezza! jadinya sekarang saya nak share dengan korang tweets yang saya suka baca. kadang-kadang log in twitter sebab nak baca Funny Evil Tweets jee.. keh keh keh keh.








Alright, because I know you guys can log in and follow their tweets, come! lets read and follow here k -> Funny Evil Tweets. hehehe
Anndd if you like, can follow my twitter too.. Che Sakinah


7 comments:

Anonymous said...

hahaha... google must be a woman :P

Pondok Usang said...

kelakar ok.. tapi kite takde twitter..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hehe, all about women;) women are so powerful, kan?:)

amranaiman said...

haha no im joking.. :P

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Lawak2! Kekeke. Tapi belum pandai sangat Twitter ni. Huhu.

angelxcode said...

Salam santun sahabat blog... jom ramaikan pula blog baru awak... http://cintalovest.blogspot.com/ i follow u... follow back me ... okey?

chesakinah said...

Hi all! thank you for reading.Hope you guys enjoy and having fun ♥ :)